Personalizowanie ubioru firmowego jest świetnym sposobem na zwiększenie rozpoznawalności marki oraz utożsamiania pracowników z Twoją firmą. Rozważając umieszczenie logo lub sloganu na odzieży możesz wybierać spośród dwóch najczęściej stosowanych metod – haftu komputerowego bądź nadruku. W tym tekście przedstawimy Ci wady i zalety obu, tak abyś mógł, jak najlepiej wybrać rozwiązanie skrojone na miarę Twoich potrzeb i wymagań.
Haft komputerowy – to musisz o nim wiedzieć
Ciekawa aplikacja na kieszeni, logo ze sloganem umieszczonym pod spodem – te elementy najczęściej wykonywane są metodą haftu komputerowego. Niewątpliwą zaletą tego wykonania jest dokładny, bardzo estetyczny i trwały wygląd. Co więcej, rozwiązanie to jest tak trwałe, jak sama odzież. Jeśli np. prowadzisz butik z elegancką odzieżą lub biżuterią i szukasz ubrań firmowych lub po prostu zależy Ci, aby aplikacja na strojach prezentowała się bardziej prestiżowo to haft komputerowcy to zagwarantuje. Przy tej metodzie możesz dobierać kolory nici i postawić np. na barwy metaliczne, wybrać nici złote lub srebrne.
Niemniej jednak rozwiązanie to nie wiąże się jedynie z zaletami. W przypadku tej metody wadą jest wyższa cena (w porównaniu z nadrukiem). Co więcej, zastosowanie haftu komputerowego wiąże się z przygotowaniem specjalistycznego projektu wyznaczającego ściegi maszyny, niemniej dotyczy to tylko pierwszego zamówienie. Dodatkowo nie możemy zapominać, że produkcja tego typu jest czasochłonna.
Aplikacji za pomocą tej metody nie powinniśmy nanosić na koszulkach zrobionych z cienkiego materiału (o niskiej gramaturze) oraz na odzieży wodoodpornej, ponieważ materiał przebity w danym miejscu igłą będzie przemakać. Dodatkowo metoda ta wymaga indywidualnej wyceny przed złożeniem zamówienia. Jeśli jesteś zainteresowany umieszczeniem haftu komputerowego na strojach zapraszamy do kontaktu – z przyjemnością wycenimy i wykonamy Twój projekt!
Nadruk – kiedy się sprawdzi?
Tego typu metoda nanoszenia aplikacji jest tańsza w przypadku zamówienia w większych ilościach. Co więcej, produkcja jest znacznie szybsza niżeli w przypadku haftu komputerowego. Rozwiązanie to pozwala nam na większy wybór kolorystyczny, tak więc, jeśli chcemy umieścić wielokolorowe grafiki, to nadruk może być rozwiązaniem stworzonym dla nas.
Jeśli zależy Ci na aspekcie wizualnym, to istotną wadą nadruku może być dla Ciebie fakt, że jest on znacznie mniej elegancki i prestiżowy niżeli wcześniej wspominane rozwiązanie. Nadruku nie możemy umieszczać na polarowych bluzach, ze względu na ich puchaty materiał, który uniemożliwia umieszczenie nadruku.