Druk na ubraniach jest świetną metodą na znakowanie odzieży pracowniczej, umieszczenia wizerunku w celach reklamowych oraz wyrażania swojego stylu unikalnymi motywami. Każdy z tych przypadków wymaga wcześniejszego dostosowania druku do odpowiedniego pola, które pozwala na optymalne rozłożenie grafiki na odzieży w każdym dostępnym rozmiarze. Podstawowymi wymiarami, które pozwalają na osiągnięcie zamierzonego efektu są:
8cm x 10 cm, w przypadku nadruku z przodu materiału
27cm x 18 cm, w przypadku nadruku z tyłu materiału (na plecach)
Warto zaznaczyć, że układ pola można dowolnie ustawić w pionie lub poziomie przy zachowaniu wyżej wymienionych wymiarów. Dodatkowo podczas składania zamówienia można zgłosić swoje uwagi o chęci nadruku w innym miejscu, na przykład na rękawku lub zamienieniu druku z tyłu materiału na przód.
Indywidualna oferta
Informacje pokazane na grafice dotyczą zamówień składanych przez sklep. W celu otrzymania indywidualnej oferty, która spełni niestandardowe wymagania prosimy o kontakt mailowy pod adresem: sklep@koszulkazlogo.pl.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają nam dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możesz zaakceptować wykorzystanie przez nas wszystkich tych plików i przejść do sklepu lub dostosować użycie plików do swoich preferencji, wybierając opcję "Dostosuj zgody".
W tym miejscu możesz określić swoje preferencje w zakresie wykorzystywania przez nas plików cookies.
Te pliki są niezbędne do działania naszej strony internetowej, dlatego też nie możesz ich wyłączyć.
Te pliki umożliwiają Ci korzystanie z pozostałych funkcji strony internetowej (innych niż niezbędne do jej działania). Ich włączenie da Ci dostęp do pełnej funkcjonalności strony.
Te pliki pozwalają nam na dokonanie analiz dotyczących naszego sklepu internetowego, co może przyczynić się do jego lepszego funkcjonowania i dostosowania do potrzeb Użytkowników.
Dane wykorzystywane przez dostawcę oprogramowania sklepu - Shoper S.A. Na ich podstawie dokonywane są analizy, związane z rozwojem oprogramowania, oraz mierzona jest skuteczność kampanii reklamowych. Nie są łączone z innymi informacjami, podawanymi podczas rejestracji i składania zamówienia. Więcej na ten temat przeczytasz w Polityce plików cookies Shoper.
Dzięki tym plikom możemy prowadzić działania marketingowe.