Producenci

Pobierz katalog produktów .pdf

caps
malfini
rimeck
Workwear

Jak kupować?

Zakupy na stronie koszulkazlogo.pl.

 

Wybrałeś już produkty z naszej oferty i chcesz się upewnić, że poprawnie złożysz zamówienie? Z przyjemnością, wytłumaczymy Ci jak to zrobić! Na początek musisz wiedzieć, zakupy u nas nie wymagają rejestracji, wystarczy, że podasz dane umożliwiających realizację zamówienia - oczywiście zachęcamy do zarejestrowania, możesz to zrobić automatycznie wraz z pierwszym zakupem np. koszulki z logo firmy.   

1. Zapoznaj się ze szczegółowym opisem wybranego produktu. 

2. Pamiętaj, że oferowane przez nas ubrania i niektóre akcesoria występują w kilku kolorach i wzorach, tak więc, jeśli wybrałeś już dany model np. koszulkę z logo, to upewnij się, że zaznaczyłeś odpowiednią opcję kolorystyczną.  

3. Zaznacz właściwy rozmiar – pamiętaj, że spodnie mogą mieć długości “dla wysokich”.  

4. Wybierz liczbę sztuk - jeśli zamawiasz koszulki i inne stroje z logo w różnych rozmiarach bądź kolorach, to musisz zrobić to oddzielnie.  
  1. Dla wybranych produktów (koszulek, kurtek, gadżetów, akcesoriów itp.) możesz zamówić usługę wykonania nadruku z logiem lub haft – w przypadku haftu potrzebna jest indywidualna wycena, więc przed zakupem prosimy o kontakt.
  2. Jeśli chcesz zamówić usługę dodatkową, to wypełnij wszystkie wymagane parametry – wybierz miejsce, w którym będzie znajdowało się logo np. na koszulce (posługuj się podglądem dostępnym na stronie produktu).

5. Załącz niezbędne pliki z grafiką, możesz je także wysłać drogą mailową na adres sklep@koszulkazlogo.pl pamiętaj wtedy, aby w treści wiadomości podać numer Twojego zamówienia. Jeśli logo na wszystkich wybranych przez Ciebie produktach ma być jednakowe, wystarczy, że załączysz je tylko raz.

6. Sprawdź wprowadzone przez Ciebie informacje, jeśli się zgadzają wciśnij przycisk “dodaj do koszyka”.  

7. Wybierz formę dostawy i płatności.

8. Kliknij przycisk "zamawiam" i opłać swoje zamówienie. 

9. Potwierdzenie transakcji otrzymasz na adres mailowy, który podałeś podczas zakupu. 



Czegoś nie dopisałeś lub obawiasz się czy wszystko zostało dobrze wypełnione? Nie martw się, jeśli będziemy potrzebować do Ciebie dodatkowych informacji, skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie. Oczywiście Ty, również możesz do nas napisać, jeśli przez przypadek podczas zakupów wyprowadziłeś błędne dane np. źle sformatowany plik z logiem na koszulkę dla Twojej firmy.   

Dokładamy wszelkich starań, aby Twoje zamówienie dotarło do Ciebie jak najszybciej. Na bieżąco będziemy informować Cię o jego przebiegu, niemniej jednak, jeśli zdarzyłyby się sytuacje losowe takie jak wystąpienie opóźnień w realizacji czy też zmiana szacowanego terminu dostawy, to również Cię o tym poinformujemy.  
Masz pytania?
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl