Jak zacząć sprzedawać własny merch?

Jak zacząć sprzedawać własny merch?

Jeśli wiesz, czym jest merch i jak z niego właściwie korzystać, możesz zyskać przewagę nad konkurencją, wzmocnić relacje z fanami, a przede wszystkim zwiększyć swoje zyski. Co dokładnie kryje się za tym słowem i dlaczego warto zainteresować się tym tematem?

Czym jest merch i dlaczego warto go mieć?

Znaczenie słowa merch pochodzi od angielskiego terminu „merchandise”, który w tłumaczeniu odnosi się do towarów lub handlu. Termin ten jest używany głównie wśród fanów muzyki, gier komputerowych i filmów na YouTube. Mówiąc merch mamy na myśli odzież i dodatki z nadrukowanym logo lub konkretnym motywem, które artyści i firmy oferują swoim widzom. To w rzeczywistości przedmioty promocyjne, które fani kupują, aby pokazać swoje przywiązanie do określonej marki lub artysty. Wraz z rozwojem Internetu każdy może mieć widzów gotowych na zakup spersonalizowanej koszulki bądź innego przedmiotu kojarzącego się z ich ulubionym twórcą. Mówimy tutaj o zakresie który sięga od małych lokalnych zespołów, po zwierzęta, które podbijają serca milionów. A tam, gdzie są fani, jest miejsce na gadżety.


Kto powinien mieć własny merch?

Własnym merchem powinny zainteresować się osoby, które czynnie biorą udział w życiu publicznym. Jest to naprawdę szerokie pojęcie, które sięga we wszystkie dziedziny. Tworzenie muzyki, robienie zdjęć, nagrywanie filmików do Internetu to branża twórców internetowych- influencerów. Takie osoby mają niesamowicie wielkie pole do popisu. Zaczynając od grafik, które nawiązują do twórcy kończąc na „wewnętrznych żartach”, które są rozumiane tylko w danym gronie widzów. Fani w ten sposób mogą wyrażać siebie i przedstawiać kogo podziwiają, kim się interesują. Co więcej, daje im to możliwość do poznawania nowych osób, które tylko dzięki posiadaniu koszulki z tematycznym nadrukiem są w stanie rozpoznać cząstkę siebie. Dla twórców jest to niesamowita okazja na zwiększenie zysków i poszerzenie swojej grupy odbiorców w sposób stylowy i efektywny.

Influencerzy
  Firma

Warto również pamiętać o firmach, które co raz częściej decydują się na własne gadżety reklamowe. Nawet najmniejsze artykuły takie jak długopisy czy naklejki z logo, będą swoistą długotrwałą reklamą w zasięgu wzroku klienta. Przedmioty codziennego użytku jak kubki, bidony czy torby, wykonane z najlepszej jakości materiałów będą na pewno świetnym pomysłem by kupujący wracał myślami do firmy i ponownie się na nią decydował.

Jak zacząć?

Najważniejszy jest pomysł. Należy dokładnie przyjrzeć się co wyróżnia naszą postać, nasz zespół, naszą firmę. Czy zdecydujesz się na proste logo, prześmiewczą grafikę a może na grę słów, wszystko zależy od tego co podbije serce Twoich obserwatorów. Zdecyduj co dla Twoich fanów będzie najbardziej praktyczne i nie wyląduje po paru dniach na dnie szafy. Koszulki, bluzy lub torby reprezentują bezpośrednio widzów, którzy liczą na ciekawe i nietuzinkowe rozwiązania. Natomiast breloki, długopisy lub kubki są małym, subtelnym dodatkiem w codziennym życiu. Jeżeli prowadzisz bloga kulinarnego świetnym rozwiązaniem są fartuszki z nadrukiem. Jeśli posiadasz zespół muzyczny postaw na ciekawą ilustrację (np. okładkę albumu) na koszulce lub bluzie. Rozwiązań jest mnóstwo wystarczy lekko zagłębić się w temat, a resztę pozostawić nam. Zrealizujemy Twoje pomysły i doradzimy w jak najbardziej efektywny sposób sprzedać Twój merch. W naszej ofercie mamy odzież gotową do brandowania, która idealnie nadaje się na pierwszą styczność z tematem merchu. Zajmiemy się wydrukiem i dobraniem wysoko jakościowych materiałów byś nie musiał martwić się o etap produkcji i cieszył się gotowym produktem z twoim nadrukiem. Zachęcamy do kontaktu ze sklepem za pomocą maila: sklep@koszulkazlogo.pl. w celu uzyskania najlepszej oferty przygotowanej specjalnie pod Twoje potrzeby.

Gadżety

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl